Monday, February 13, 2017

Blog #6

Image result for playing soccer clip art
 Yo jugaba futbol con mis amigos y primos
Image result for disobedient child
 Yo era muy desobediente cuando era nino
Image result for lots of toy cars
Yo tenia muchos carros de juguete



Image result for small and tall child
 Yo era pequeno


Image result for riding bikes
 Me encataba montar bicicleta todo los lados 
Image result for hugging toys
Yo queira mucho a mis juguetes

Image result for hating school
Odiaba ir a la escuela por que era aburrido 
Image result for going to work your parents
 Iba con mis padres a trabajar
Image result for with cousins clipart
 Yo vivia con mis primos pero ya se fueron 

Image result for going to play at the park
Me gustaba ir a los parques para jugar

No comments:

Post a Comment